Žádné produkty

K pokladně

Informační centrum
Vše o nákupu

Reklamační řád

Práva a povinnosti zákazníka jsou podroně popsány v obchodních podmínách sekci „6. Vyřízení reklamace“. Můžete si je přečíst přímo zde

Jak postupovat při reklamaci zboží

Pokud máte pochybnosti o funkčnosti, či poruše produktu způsobenou vadou produktu doporučujeme následující postup:


1. Z předmětu, který chcete reklamovat odstraňte veškeré příslušenství, doplněk apod., které nebyly součásti balení. Naopak veškeré příslušenství a předměty, které byly součástí produktu přibalte k reklamovanému předmětu. (Kompletní příslušenství není nezbytně nutné, avšak může zjednodušit a urychlit vyřízení reklamace. Pokud nemáte kompletní příslušentví doporučujeme stav nejdříve konzultovat s naší technickou podporou)

2. Předmět pečlivě zabalte - obal musí vydržet pád až z 1m a tíhu dalších balíků (Podmínky pocházející od všech dopravců v ČR). Pokud nemáte dostupný vhodný obal objednejte si u nás Reklamační balíček obalů. Reklamační balíčky najdete zde

3. Stáhněte si tento formulář. Vyplněný formulář si vytisknětě a vložte ho do balíku společně s reklamovaným předmětem. Pečlivé vyplnění tohoto formuláře výrazně urychlí vyřízení vaše reklamace.

4. Zabalený balík můžete zaslat Českou poštou. Pro malé balíky je možné využít Doporučená zásilka - jedná se o levné, ale pomalé zaslání menšího balíku. Větší balíky zasílejte balíkem do ruky.

K zaslání balíku je možné využít i jiné zásilkové služby. Zásilku neposílete na dobírku nebo balíkem na poštu, tyto zásilky nebudou přebrány a vráceny zpět!

5. Jakmile převezmeme zásilku od dopravce začíná proces reklamace. Po dokončení reklamace, vám zboží zašleme zpět a budete informováni e-mailem o vyřízení reklamace.